מדיניות החזרים כספיים

  1. דף זה מנוסח בלשון זכר ואולם יש לראות בו גם כמנוסח בלשון נקבה.
  2. אתר האינטרנט "טופסון" (להלן "האתר" ) מנוהל ע"י חברת בית טופסון מוצרי חשמל 2009 בע"מ ( להלן: "החברה") ח.פ 514357177 שהינה יבואנית של מוצרי חשמל ביתיים.
  3. ביטול עסקה יתבצע בהתאם לחוק הגנת הצרכן .
  4. החזר כספי ניתן לקבל עד 14 ימים מיום קבלת המוצר, בצירוף הוכחת קניה כל עוד לא נעשה שימוש במוצר.
  5. החזר כספי ניתן לקבל גם במידה ונעשה שימוש במוצר. החברה רשאית לגבות דמי הפחתת ערך של עד 30% וזאת בהתאם למצב המוצר שיגיע בפועל אל החברה והכל בהתאם לס' 14 ה (ג.9 לחוק הגנת הצרכן.
  6. במידה ורכשת את המוצר כמתנה , יש לציין זאת במעמד הרכישה וניתן לבקש זמן החלפה ארוך יותר ניתן לבקש את תאריך המבוקש להחלפה .
  7. במידה והינכם מעוניינים להחזיר את המוצר הינכם מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון: 054-7253395 או במייל aharoniadi5@bezeqint.com  .
  8. על הלקוח להחזיר על חשבונו את המוצר אל ת.ד 17191 בראשון לציון עבור בית טופסון או למחסן ישירות הנמצא בכתובת גינזבורג 6 בראשון לציון בקרטון המקורי של ההזמנה, בצירוף שמו ומספר טלפון.
  9. הלקוח יישא בעלות השילוח בחזרה למחסן / ת.ד. 
  10. לחילופין, רשאי הלקוח להחזיר את המוצר באמצעות חברת השליחויות מטעם החברה בעלות של 60 ₪ + מע"מ.
  11. החזר כספי מלא בגין ביטול עסקה יינתן בתנאי שהמוצר לא נשלח מהחברה , במידה ויצא יחויב בדמי משלוח חזרה בסך 49 ש”ח + מעמ.
  12. מובהר, כי במידה והמוצר התקבל, רשאית החברה לחייב את הלקוח בגין דמי ביטול עסקה בכפוף לחוק הגנת הצרכן בנוסף לדמי המשלוח שיישולמו על חשבון הלקוח בגין החזרת המוצר .
  13. במידה ורכשתם מוצר עם משלוח חינם, יקוזז מההחזר הכספי עלות המשלוח בסך 40 ש"ח. במצב של קבלת פריט פגום יש לדווח עליו תוך 7 ימים מקבלת הפריט על מנת לקבל פריט חדש. לאחר 7 ימים לא יהיה ניתן להחליף את המוצר. אין החלפה / החזרה על פריטים שנקנו במציאון.
  14. החברה רשאית לגבות דמי ביטול עסקה בסך 5% מערך המוצר או 100 ₪ ע"פ הנמוך מבינהם.
  15. החזרת התשלום ללקוח יתבצע תוך 7 ימי עסקים לאותו אמצעי תשלום שממנו בוצע התשלום ו/או העברה בנקאית.
  16. עיכוב במסירת המוצר שאינו תלוי בחברה אלא בחברת השליחויות, לא ייחשב עיכוב אלא אם עברו שבוע ימים מיום שבו המוצר היה אמור להימסר ואז יהיה הלקוח רשאי לבטל את ההזמנה ולא יהיה מחוייב בגין דמי ביטול ו/או דמי משלוח.

Scroll to Top
גלילה למעלה